jag har lämnat några drömmar


Godmorgon!
Jag är på strålande humör, och har bara en lektion idag också (y) Sen ska jag sitta barnvakt en stund sen blir det stor 18års middag för sötisen Ulrika. Kommer blir en bra dag tror jag. Ska även försöka komma i säng tidigt ikväll då det kommer blir en kämpig dag på jobbet.

Normalt brukar vi ha runt 150 personer i lokalen när vi har en riktigt bra dag. Imorgon beräknas det att det ska komma ca 500 personer .. Shit säger jag bara!! Kommer bli rena kaoset. Som tur är vi 5 personer som ska jobba.. det kommer bli "jalla jalla" .. men det fixar vi.

Imorgon är det lördag vilkte betyder partyyy.. så himla nice! Vi kommer få en mycket trevlig middag och förfest innan också. Sånt gillar jag :)

Mamma kommer hem idag också!!!! ♥
Nu ska jag fixa med lite saker. Hoppas dagen blir varm och skön som den var igår. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0