jag klättrar på väggen nu....


Gammal bild från förra våren tror jag!

Kvällen har varit helt underbart skön! Har inte lyft ett finger för varken tvätt eller städning, vilket jag dock kommer få äta upp imorgon. Har kollat på wipe out och sanningens ögonblick ikväll... så sjukt galna program. Wipe out skrttade jag åt så jag höll på att dö.. blondin-tema ikväll var det! där stod de med sina exstention, bröstförstoringar och lösnaglar och menade på att de skulle vinna. Hahaha istället voltade och stuttsade de överallt.. gud så jag skratta! Normalt har jag svårt att skratta när jag är själv, men jag lovar jag satt helt själv och dögarva. sanningens ögonblick är bara sjukt egentligen..men kul och kolla på!

nu ska jag ta tag i disken sen sova, imorgon är det upp tidigt och städa och springa till apoteket :) godnatt! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Robban

exstention, något nytt ord?



"Extension är en anatomisk, kinesiologisk term som avser sträckning av en led i sagittalplanet (framåt-bakåt). Exempel på extension är knäna då man reser sig upp."

2009-04-06 @ 00:02:49
Postat av: Louise Hanisch

kul att kim snott min bruna jacka :( haha

2009-04-06 @ 08:28:44
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: alexandra

det är "löshår" robert ;)

2009-04-06 @ 09:53:42
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0