kåt på en bil?!

Jag tänder på killar
Min vän stina hon tänder på bilar (hummrar)


jag skojar inte.. mariefred har en hummer vilket jag inte tycker är så jättespeciellt.. Men kan knappt gå förbi den med cristina då hon nästan vill kasta sig över den. Idag var jag tvungen att vänta för att hon skulle ta kort och dittan och dattan ;P hon går helt seriöst loss på dendär himla bilen. skulle ni se henne så skulle ni skratta ihjäl er. hahaha ..

dagen har varit supermys, solat nere i hamnen med stina och hannah och mjukglass förstårs :) tack brudar!
kvällen har bestått av enbart plugg. duktig alexandra!

stina har lyckats fånga mig med en jävligt skum pose ;P jag tror jag sjunger!


snygg lucas!

nu ska jag krypa till sängs. godnatt på er!♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha neee konstigt, bilen är ju bra tight! Men som sagt nästa gång skriver ja upp mitt nummer på en lapp ;)

2009-04-26 @ 23:22:14
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0