min klass <3

Nu har vi kommit tillbaka från idrotten. Sjukt jobbigt måste jag säga.. Vi började med att springa som uppvarvning och sen spelade vi handboll utomhus, sen så fick vi spring 2,5 som nedvarvning. Jävla puckon som hade lektionen :P men hade riktigt kul iallafall. Min klass är så himla grymt härlig♥

Snart börjar Personförsäljning med Jani och sen har vi lunch snart. Jag är jättehungrig. Måster verkligen plugga ikväll. Inget ska stoppa mig från mitt pluggande. Jag finns inte, jag lever inte.. JAG PLUGGAR!

nu ska jag spöa jesper lite, han sitter och drygar alldeles för mycket på andra sidan rummet. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja hehe. Hoppas att det håller sig hela dagen iaf :) <3

2009-04-20 @ 14:02:02
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0