musiken får mig att känna mig lätt

Gud så trött jag är, men det är sista dagen idag sen får jag vila ut ett bra tag :) På förmiddagen väntar nationella skriftliga engelska.. buhuu säger jag som är sämst på engelska. Men det får gå som det går helt enkelt. Men engelska B och jag är inte bästa vänner om jag säger så. På eftermiddagen har vi småföretagande B och vi ska fortsätta jobba med T-konto uppgifter och liknande. inte det enklaste må jag säga. tur att provet blev framflyttat.

Ikväll blir det träning, typ det enda jag ser fram emot på hela denhär dagen.
Klassfesten är spikad också, längtar.

Hollywood undead - California
Lorentz & M. Sakarias - Mayhem
Swingfly - Touch and go


♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0