NP skriftligt i svenska!


Okej jag är vaken,
Jag har ångest och panik
Jag vill inte
....jag har nationellt prov i svenska om 2 1/2 timma...

Varför hetsar man upp sig egentligen?! Finns inget att plugga till, bara att göra sitt bästa och sen så är det klart. Men jag är rätt duktig på att hetsa upp mig på små saker och bli alldeles för orolig och stressig för saker som "kommer" gå bra eller fixar sig. Spark i rumpan helt enkelt! helt ärligt skiter jag i hur det går, jag tänker göra det jag kan och sen har jag PÅSKLOV!!!

Som jag sa igår så kommer jag sitta barnvakt hela eftermiddagen och kommer väl hem till 6 skulle jag tro.
Skriver mer då. ha en bra dag i det varma vårvädret (jag hoppas på). pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 1/2 men :)

2009-04-02 @ 12:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0