party dags! see ya!


Exakt ett år sen, Sara fyllde 17 år!
I år är även snyggingen Louise med oss <3


Nu har jag precis duschat :) men ska fixa mig i kungsör så jag far in till etuna ofixad först för att fixa naglarna! Känns lite skumt att komma in till eskilstuna med partysmink och partyklädsel.

hahah det är någon skum typ som skriver mail till mig på facebook :P han vill gifta sig och lite alltmöjligt med mig xD Sen svarar han "ja" på sin egna fråga för att han vet att jag svarar nej .. haha .. mina var lyder "no thanks" hela tiden. Kan vara bra att ha dåligt ordförråd ibland ;)

Om en timma åker jag så nu blir det packa väskan och peta i sig lite käk. eller kanske inte! För det blir ju MAESTOR IKVÄLL... Godaste pizzerian jag har ätit på i mitt liv! jag längtar...

nej nu måste jag packa! puss på er !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0