"pusspuss"


Tro det eller ej, men jag sitter faktiskt och pluggar :) duktig flicka är jag idag! Just nu pluggar jag den där förbannad matte inlämningen med statestik undersökning. Jag gör en undersökning om antal sidor som visas över nätet när man söker på olika djur. haha visst skratta!! men kom inte på något bättre ;P .. När jag sitter här så ringer telefonen och så svarar jag självklar. Då är det en försäljare från Glocanet som frågar efter mamma.
-Jag: Nej tyvärr hon är inte här just nu
-Han: okej, men föresten hur gammal är du?
-Jag: Fyller 18 år i juni
-Han: Fan vad synd, aja du får ha det så bra. pusspuss

HAHAHAH man säger ju förfan inte pusspuss som försäljare. Jag dog av garv när jag la på. Han lät as snygg i telefonen också så det gjorde väl inget men ändå ..

Nej nu ska jag laga lite mat så jag får lite näring i mig så jag orkar plugga resten av kvällen. vi hörs babes!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är fin!

2009-04-21 @ 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0