Rocky Road


Såhär ser mitt fika ut på ett ungefär, dock är detdär rocky roads kakor..
jag ska äta de i glassform. Mums!


Nu har jag blivit lurad och gått på båda aprilskämten! Fan alltså, hur puckad får man vara .. Att man inte tänker LITA INTE PÅ NÅGONTING FÖR IDAG ÄR DET FÖRSTA APRIL!! men så tänker man tydligen inte :S men grattis till stina och felicia som lyckades iallafall.. Era satans busungar!♥

Nu är jag hemma från en mycket trevlig kväll på ku.. Nu ska jag hugga in på min favvo glass och en stor latte. Ska nämligen sitta uppe hela långa natten och sen sova bort hela dagen imorgon .. eller nej inte hela dagen. Ska in till eskilstuna och fika på waynes coffee med stina imorgon innan vi ska dansa. Hoppas på fint väder så vi kan ta uteserveringen med storm.

Nu är det icecream time. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0