snyggingar!




Snyggingar!!!


Idag har jag tillbringat tiden med dessa två babes.. Vi har shoppat, fikat, lunchat och njutit av både våren och påsklovet! Jag fick med mig ett par skor och solglasögon hem medans den rika stina fick med sig en hel garderob hem med kläder. Helt underbar dag!♥

Eftersom jag hade så mysigt med gullisarna så struntade jag i dansen så när jag kom hem så stack jag ut och sprang 5 km. så galet skönt!! Min kondis sitter i trots allt godis och bullätande ;) ..Nu är jag hemma och ikväll ska jag bara slappa och vila upp mig för morgondagen. Nu blir det ett skönt bad. puss!

Kommentarer
Postat av: Stina

Tack för en fin dag baby <3

2009-04-02 @ 20:46:47
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0