stina min ballerina!


Jag måste bara säga dethär, MEN JAG SAKNAR DIG STINA! Det är så tomt i skolan utan dina mysiga kramar, ditt knasiga humör och våran humor tillsammans. Jag lider med dig att du ska behöva gå igenom allt detta, men snart är det bra igen och vanliga stina är på fötter igen. Jag tror nästan jag ska köpa en avokado åt dig när du är frisk ;) eller du kanske inte vill ha det?! En avokado till bland typ hundra gör ju inget skruttan. hihi .. Bli frisk nu nu nu!! Ihelgen ska jag pussa ihjäl dig♥

Jag har piss jävla ont i ryggan, kanske dags att flytta ut i bäddsoffan i vardagsrummet igen?! hm vi får se..Idag har jag iallafall matte redovisning och sen muntliga nationella i svenska. Jag ska prata om hur föräldrarna påverkar en som människa, hur man blir och hur man beter sig..

Ikväll ska jag träna skiten ur mig, är grymt taggad på det (y) sen blir det lasange till middag . Mmmmm!!
Nej nu ska jag springa ner till bussen. Ha en bra dag sötisare.
Solen skiner, thats great! pussspuss

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är bra underbar! Jag saknar dig också och det vet du. Men som sagt, jag har mina avokadosar som sällskap och dig ser jag i helgen. Så att allt är toppen på snoppen ;)

Love you <3



Men.. Du kunde ha valt en annan bild haha!

2009-04-23 @ 10:47:02
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0