trött


Evelina är grymt snygg och hon är inte minst en av mina allra bästa vänner!

Jag är jättetrött, usch orkar inte alls med skolan idag. Aja bara kämpa! Ska sitta barnvakt i 2 timmar efter skolan till skruttisarna. Sen snabbt hem till duschen för att sen gå över till Sofia som fyller 18 år idag. GRATTIS BRUDEN!
Blir lite middag och trevligheter och sen vid 22.00 ska några små lyckotroll dra på krogen. En pluttis som jag som inte fyllt än får gå hem och ha chillkväll med sig själv :P men det gör inte så mycket då jag behöver vila upp mig lite för imorgon då jag ska jobba.

Men på lördag blir det partaj igen.. bara ladda då! Idag kommer hjärtat mitt hem.. Kan knappt bärga mig med att få höra hennes röst i telefonen. Gumman jag saknar dig ♥

Nu måste jag sticka ner på gatan där mamma väntar. Önska mig lycka till på mitt utvecklingssamtal. puss

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är otrolig och det gulligaste som finns!

<3

2009-04-18 @ 01:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0