ler du, så ler jag!


Ah min morgon började ju som sagt inte så bra då mobilen gick sönder! Jag blev tokig och var tvungen att hitta på något. Så jag åkte in till eskilstuna och mötta upp stina. Sen satt vi hela eftermiddagen på en filt nere vid ån i solen och myste. Mycket trevlig dag :) När jag kom hem kl 7 så stack jag ut och sprang, och jag skojar inte !! Det var vildsvin i buskarna uppe i hammaren :O jag höll på att skita ner mig när det grymtade där innefrån. Då var jag rädd!!

Nu har jag nyss kollat på andra avenyn och nu ska kolla på one tree hill!! Ska försöka få tag på lucas för en promenad också. vi får se om det blir av eller inte. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Stina

OH MY GOD!!!!! TUR ATT JAG INTE VAR MED :S

2009-04-07 @ 22:59:16
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0