vackert väder!


dagens klädsel för lite omväxling!

Är inte vädret helt underbart?! Jag känner mig seriöst nykär med alla dessa känslor i kroppen. Jag älskar't.

Det är ju första april idag och det betyder aprilskämt ;) Jag har  inte blivit lurad än. Jag har däremot själv lurat två stycken varav en gick på det rätt stenhårt. haha så kul !! Kom till skolan imorse och gjorde nationella på 2 timmar sen blev det lunch och laddande för helgen med mina tjejor. Jag ser mycket fram emot det. Till en början var det "nej men jag ska inte dricka för jag ska jobba" .... nu låter det inte så längre ;) hihi ..

Nationella gick bättre än vad jag väntat mig, är riktigt nöjd med själva innehållet sen måste ju bara stilreglerna stämma överens med essä helvetet.. men vi får se (:

När jag kom hem idag var jag ju barnvakt vilket gick superbra. Sedan åkte jag och handlade sallad och grönsaker och grillad kyckling.. Vilket inte finns kvar nu då jag åt upp det för en stund sen. Gott var det. Till kvällen har jag köpt min nya favorit glass.. Chokladglass med marschmellows bitar i .. SÅ SJUKT GOD GLASS!! Stina är du avis nu? ^^

Nu ska jag diska och små smaka på glassen sen ska jag cykla ner på ku. puss på er !<3

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha nej, för att jag har redan ätit den idag :K

2009-04-01 @ 19:01:38
URL: http://stinahallak.blogg.se/
Postat av: Sara

hottie, hottie !!

2009-04-02 @ 15:11:45
URL: http://sarajergard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0