pusspuss


Gårdagskvällens klädsel! :)

Jag klarade denna jobbdag galant ska jag säga er.. Chefen såg direkt att jag var bakis och garvade bara åt mig ;P så störd alltså! Lite mer kunder idag än vad det var igår. Men det gick ändå sjukt långsamt. Fick sluta en timma tidigare. Sen cykla jag och handla och sen hem för att byta om till träningskläder. Nu är jag hemma efter att ha tränat. skön!

Jag måste ta tag i min skolgång nu på en gång. Så ikväll ska jag plugga jättemycket.. Jag ska försöka bli klar med de mesta. Har ingen lust eftersom det är så fint väder. Vill hellre gå en promenad. Men nej plugga vare.

Nu ska jag ringa stina och snacka massa skit. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är så vacker min älskade kusin!!

2009-04-19 @ 19:07:19
Postat av: Stina

Så snygg du är min babe!

2009-04-19 @ 19:58:35
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0