ge mig brun hud!

Matte redovisningen gick som på smör och nationella provet i svenska muntliga gick sjukt bra :D hade inte förberett mig ett skit. Gick bara in och körde rakt av och satte tiden 5.00. (vi fick prata max 5 min) och då hade jag ingen klocka heller. Känns som att livet varit på min sida idag. Jag gillar't! Eftersom det inte fanns så mycket att göra efter np så fick vi åka hem med 3 tåget. Jag,emelie och sanna drog ner på stan och satte oss och tog en chailatte och kulglass nere i solen. Riktigt mysigt. Tycker om er tjejor.

Nu har jag precis stoppat in lasagnen i ugnen.. Hinner inte äta innan jag ska träna, men skönt att maten är färdig när jag kommer hem iallafall (y) Sen blir det att plugga klart sista matten.

Min rygg har jag bara lust att sätta en kniv i, har jätte jätteont!
Nu taggar jag som bara den till Lördag ;) ska bli riktigt skoj alltså!

Lite jag vill att det ska bli sommar nu!!!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0