bra kväll!


okej vad ska jag börja.. hihi haha hoho! Nej men igår var det fest och det blev ordentlig fest också. Inget jävla ruttet iskallt rumpfrysande lotten lund i mariefred. Vi började först hos henke, riktigt trevligt förkrök igår måste jag säga. Sen trog vi vidare till E-L där det infann sig 4 personer. Weeej vilket party. Men när vi kom typ 15 personer så blev det party vill jag lova. Det blev lite dans och prat och massa annat skoj som det blir på fest. Lyckad kväll.
När klockan slog 03.00 så fick jag ta mig samman och gå hem, tänkte på mina stackars kunder som ska få tillbaka rätt med pengar idag på restaurangen.

Nu ångrar jag att jag inte gick hem 12......Nu fick jag helt plötsligt besök av henke och fredrik. tydligen skulle de dricka kaffe hos mig. Så nu ska jag vara lite social. pusspuss

Kommentarer
Postat av: -

vem är E-L :P?

2009-04-19 @ 20:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0