våren sprider känslor!


Ojoj nästan en bloggfri dag! Men tar mig mod att skriva lite innan jag och stina ska sova.
Började dagen med en promenad med emelie, sen mötte jag upp lojsan och linnea och fikade med de i 2 1/2 timma. Sen tog jag en prommis med lojsan och sedan kom stina. Någon timma efter det kom freddie och linus till lilla mariefred. Vi drog och käkade pizza och sedan hem till mig för massa godis och skräckfilm :)
Nu ligger alla och häckar i soffan och de ska snart åka hem innan freddie blir för trött. Han ska nämligen köra hem.

Jag och baby ska dra oss mot sängen strax för imorgon blir det chill på stan i solen :) pusspuss

Kommentarer
Postat av: Robban

Mycket sol idag :D

2009-04-09 @ 11:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0