båttur

min sista lediga dag kommer tillbringas ute med båten med mamma, pappa och emelie :) vi ska äta pasta sallad och mumsa kakor och sist men inte minst..bada och sola såklart! :D ska blir hur mysigt som helst.. kanske kommer lite bilder sen om ni har tur.. Igår orkade jag inte skriva, men jag jobbade hela dagen och sen tränade jag en timmas step, och jag svettades som aldrig förr.. helt sjukt. Sen var jag med hjärtat hela kvällen och vi såg på skräckfilm som faktiskt var bra. Så mysigt när du sover här♥ men en helt sjuk sak var att vi båda vaknade inatt och bara slog upp ögonen och tittade på varandra. Har ingen aning om vad klockan var men tror den var runt 05.00 någonting. Jag blev liksom nästan arg för att hon titta på mig så jag så något i stil med ? vad fan gör du? tittar du? sover du? sen somnade vi båda om direkt. Båda lika kokobäng i huvudet. haha så det kan bli.. nu ska vi åka. puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0