Cocaine


min snygga babe!
hej hej hallå!
andra dagen i skolan är avklarad och jag lever fortfarande ;) blev inget schema följande idag utan mest "fixa praktikplats".. Slutade vid 12 och sen blev det lunch och stan en stund.. Köpte två tröjor (FYY)!! Stina missade tåget och fick glatt åka med mig hem.. Just nu blev hon snodd av pierre så jag får vara själv en stund.. Så ska ägna tiden åt att duscha och måla tånaglarna.. Duktig som jag är tog jag mig igenom ett helt step-pass.. nu fasiken ska det byggas träningskropp här alltså! och nu snackar jag bara massa skit så nu hoppar jag in i duchen. pusspuss!!

här har ni mig i mina bästa år och jag vet hur snygg jag är på den här bilden ;) hahah ..

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha vilka babes!

2009-08-25 @ 09:43:41
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0