det är inte så illa som det ser ut!


hej jag heter alexandra och har knarkat i 4 år! haha hela hållningen och minen och ciggen i handen är hemsk. Och för min släkt som läser detta så röker jag inte nej..Mamma vet redan att det hänt några gånger så finns inget att skvallra om.

men men men men jag är duktig, jag jobbade från 10.00- 18.00 sen stack jag till gymmet och träna först pass och sen gymmade jag igenom hela kroppen och sen snabbt hem och tog en dusch och sen blev det berri (sallad!!!!) och sen lotten med tjejerna. Mina kvällar är alltid så mysiga. Men nu ska jag snart diska och städa lite och sen blir det sängen för det är ju faktiskt arbeta imorgon, fick en timma sovmorgon för chefen var gullig. puss & godnatt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0