Hold your head up high


Ja idag är det Onsdag och det stod ledigt på mitt schema.. Men eftersom jag ca två månader tillbaka bokade in en tid hos tandregleringen kl 08.50 så var det bara att kliva upp från sängen tidigt imorse. Besöket gick fort och de spände sönder mina tänder .. och om tre veckor så får jag räls på undertändera också..det gillar vi (Y)!! Nej kanske inte, men likabra att få det snyggt och bra i munnen. Inget jag lider av så det spelar ingen roll.. Eftersom jag redan var i eskilstuna passade jag på att leta efter skor och en klänning. Så jag tog mig en tripp ut till tuna park. Inga skor och ingen klänning blev det, men en sjal, en tröja och ett armband fick följa med hem istället. Så typiskt mig, jag kan inte hålla i mina pengar. Sen blev det lunch med emelie, sara, stina och pierre. Och ytterligare en sväng på stan med kaffe latte och griseri. Sen hade vi turen och fick åka bil hem med lilla pierre.

Min två månaders praktik kommer spenderas på Gina Tricot (: de hade ringt min lärare idag och sagt att de ville ha mig som praktikand i år igen och jag tackar ju inte nej. Älskar alla goa tjejerna där. Mycket goda möjligheter till jobb där sen också sa malin (chefen)..

Nej nu ska jag bege mig ner till stan och handla mat.. puss!

Kommentarer
Postat av: Anette

Sånna där fina hjärtan och annat i mjölken kan Philip också göra :)



Ja, det är tråkigt att jag inte hade någon riktig kamera när jag var gravid. Alla mina foton och filmsnuttar är tagna med mobilen tråkigt nog :/ Men allt vad man nu har sparat är kul att titta tillbaka på!

2009-08-27 @ 10:25:59
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0