I hopp om att vi alla en dag kan bli förenade


en kväll som denna när man inte hade alla hästar i stallet avslutas med........
kaffe!

De senaste dagarna har inte varit och leka med.. sena nätter och mycket jobb..Riktigt grymma filmer och massa mysigt sällskap. Jag och emelie har även slagit en pling till 112 och slagit larm om rattfylleri.. Imorgon är jag ledig och sen är det  jobb igen hela nästa veckan innan skolan börjar på fredag.. hjälp skolan börjar på fredag..PANIK!

Jag är hur trött som helst, vet faktiskt inte vart jag ska ta vägen just nu. Hoppas vi är ett bra gäng som jobbar idag annars kommer dagen gå skit. Blir mycket kaffe ska jag tala om för er. Sen ikväll blir det utgång i eskilstuna med tjejerna. Just nu känns det inte så kul eftersom jag är bakis :S men hinner nog ångra mig ;) ni känner väl mig!

Nu ska jag lägga mig i soffan och läsa solo och äta lite godis innan jobbet. pusspuss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0