jag är dålig men jag försöker faktiskt med bloggandet!



snacka om stråle.. haha

jordens sötaste!

så kan det gå när ungarna går loss på en vatten pistol.. och dethär var bara början!

idag har jag iallafall varit ledig och tagit mig tiden att städa hela lägenheten och målat naglarna. sen var jag uppe på möte med min personliga tränare på hälsoskaparna och så höjde vi alla vikterna.. fyfan höll på att spy idag när jag skulle träna. Sen var jag hemma och lagade mat en snabbis och sen satt jag barnvakt mellan 18-20.. vi hade vattenkrig och jag blev helt nersprutad av vattenpistoler och sen blev det gos och film..sen vare gymmet till 21.30.. nu är jag hemma och totalt DÖD! så nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och äta lite vindruvor och sen somna. Imorgon är det dags för jobb igen och vill ni veta något som inte kommer förvåna er :D jag öppnar imorgon.. hahah!! emelie din jävel,  tänk på mig när du får börja kl 11.00!!

så jävla grym låt alltså!! nästan bättre än sex ;) haha no no no!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0