jag har hemmakväll!


Kvällen kommer tillbringas hemma och jag ska inte gå ut.. Funderar på att gömma nykeln så jag inte kommer ut!! Jag har redan hunnit städa, diska, måla naglarna och lite sånt. Har även tvättstugan så får springa upp och ner lite då och då.. Så skönt med en hemmakväll och få gjort saker som man normalt aldrig hinner annars. Jag ska försöka läsa körkorts teori ikväll också.. Kör ju skapligt på vägarna nu så måste börja plugga ordentligt alla regler och skit.. det är en hel del.. Mamma säger : du kör upp i November.. haha HEJDU ATT JAG GÖR!! Det får bli till våren säger jag..

jag har ångest...skolan börjar nästa fredag! riktig panik

Jobbet gick bra idag och jag hoppa träningen då jag tränat 8 dagar i rad nu så kroppen måste få vila..Sitter just nu och tittar och funderar på tatuering. tror jag har bestämt mig för att göra en nu till hösten/ vintern. Kommer bli på halsen eller revbenen. Nej nu ska jag laga ihop något att äta innan jag svälter. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0