Jag kan inte gömma att jag tycker det är jobbigt..

Hela dagen har känts jättetung och jobbig, vet inte varför.. Har inte gjort något speciellt ansträngande.. Vi hade en jobbig lektion med j. Hans lektioner är alltid så röriga och jag blir så himla förbannad jämt. Slutade vid 11.40 och då blev det mat och sen sko-shopping. Ett par stövlar och skor fick följa med hem. Men båda kommer användas mycket väl. Och dagens höjdpunkt är väl att Maria älskling fyller 18 år idag.. GRATTIS GRATTIS! Så i helgen blir det mycket festande. När jag kom hem satt jag barnvakt och kom nyss hem. Älskar barnen, men idag var jag riktigt trött. Kanske är för att jag och emelie kom i säng vid 1 inatt. Nej nu ska jag försöka äta något vettigt (har så fruktansvärt ont i tänderna efter att de spända tandställningen igår).. Sen sticker jag till gymmet. Hoppas mitt humör blir lite bättre efter det, för just nu är jag tjurig!

vad tycks?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0