Kräftskiva







Kräftskivan blev riktigt lyckad och vi hade mys hela kvällen, så mycket minnen och så mycket att prata om.. Tänk att vi har gått i blöja tillsammans.. lite coolt faktiskt. Och olivia och christoffer föddes ju samtidigt. Sådana människor ska man spara i livet, sånna som varit med så länge. Jag och stina var väl hemma vid 1 tiden och vi kom inte i säng förens halv 3 för att vi satt uppe och kollade på resor..så det tog emot sen när jag skulle upp och jobba igår. Men det var sista dagen på broccoli så jag kämpa på, nu ska jag inte jobba där förens om två veckor igen. Men eftersom jag behöver pengar till resan och allt annat så måste jag fortsätta jobba. Så kommer jobba hela denna vecka och hela helgen förutom söndag på slotts:) Min första lediga söndag på jag vet inte hur längre.

Och på Lördag ska vi faktiskt på The voice 09!! går ju inte att missa ;) nej nu måste jag packa träningskläder för ska sticka till gymmet direkt efter jobbet. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0