Nytt schema!


käraste louise gjorde om denna bild för några månader sen, ja tänk om jag var brunögd?!

Nu är jag här igen, kommer bli bättring nu när skolan börjar.. Jag håller på att njuta av det sista sommarlovet, fast egentligen jobbar jag skiten ur mig.. Jag jobbar hela veckan ut fram till fredag för då är det skola. Sen är det jobb hela helgen. Fick mitt färdiga schema för trean igår också, mycket bra!

Måndag 09.00-15.30
Tisdag 09.00-15.30
Onsdag Ledig
Torsdag 09.00-12.30
Fredag 12.30 - 15.30

sen är det rätt mycket just nu så jag vet inte vart jag ska börja, därför börjar jag inte alls. men jag lever i min lägenhet som fortfarande inte är iordning, fullt med kläder, tvätt och disk jämt.. tråkigt nog hinner jag inte.. Men snart kommer jag in i vanliga rutiner igen. Vintern kommer helt klart bestå av skola, träna, sköta om lägenheten. nej nu väntar jobbet. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0