Party på G!


jobba, jobba , jobba, jobba, suck, suck, suck, suck!!
Nu är det helg och det underlättar ju lite, men tanken finns i huvudet hur sent denna natt kommer sluta och hur tidigt jag ska gå upp imorgon för att jobba. men sånt är livet!! Det blir iallafall 20 årsfest för carro ikväll, sen får vi se om det blir utgång på bk eller inte. Det lär ju bli det då alex och carros lilla etta kommer bli överfull av allt folk som kommer dundra in genom dörren. aja vi får se hur det går..

Jag har lidit hela dagen av en otrolig smärta, proppat i mig massor av värktabletter osv.. Fick gå tidigare från jobbet för att gå hem och sova vilket jag gjort nu på eftermiddagen. Något bättre men jag är knappast stabil. Hoppas smärtan inte kommer tillbaka för då måste jag äta tabletterna och då stryps mitt alkohol intag för kvällen. dock gör väl det inte så mycket, men tråkigt nu när det är 20års fest och allt. Nu börjar fixandet, ska vara hos carro halv 7.. Så nu hoppar jag inte i duschen. Ha en bra kväll. Puss & Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0