pusspuss!


det blir mörkt hår igen efter utomlandsresan!

ja då är jag här igen en liten snabbis innan jobbet sätter igång.. Som jag kanske sa tidigare så jobbar jag hela helgen. Igår käkade jag och tjejerna middag uppe hos emelie, hur mysigt som helst. Vi pratade, skrattade och jag hoppa studsmatta i ren energi. Brudarna drack men jag drog en nykter kväll vilket jag klarade av för en gångs skull.. Måste börja tänka lite på träningen. Jag vet kalla mig tönt för det låter töntigt.. men jag har verkligen kommit in i träningen och för mig är den viktig och jag mår bra av den. och nej jag har inte slutat dricka och blivit nykterist som några trodde igår. haha.. Vi gick iallafall ner till värdshuset vid halv 10 och där vare hejdundrans massa folk mot vad det brukade. Nästan alla Mariefreds ungdomar över 18 tillbringade sin kväll där typ. Så det var jätte trevligt.

Idag som sagt blir det jobb och sen hem och pussa på stina. Sen ska vi på kräftskiva ikväll hem till mina föräldrar och tillsammans med alla mina barndomsvänner. Gumman det betyder verkligen att du är med ikväll och det ska bli så kul och träffa alla. Jag älskar att vara med de och jag ska äta kräftor tills jag spyr. För kräftor är något jag verkligen avgudar. hihi!!

nej nu höll jag på att säga att jag skulle tänka på refrängen, men herregud sova är det sista jag ska göra nu. to the work! ha en mysig dag ute i solen. puss!

Kommentarer
Postat av: louise hanisch

assnygg bild!! saknar dig

2009-08-08 @ 11:09:06
URL: http://louisehanisch.blogg.se/
Postat av: Alexandra

tack gumman, haha lite ego kanske! Men jag saknar håret.. saknar dig mycket! kanske tar mig in till eskilstuna på måndag, ska vi ses då?

2009-08-08 @ 15:53:19
URL: http://alexandradiana.blogg.se/
Postat av: louise hanisch

ja det tycker jag verkligen att vi ska göra :) hör av dig då! <3

2009-08-08 @ 17:52:40
URL: http://louisehanisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0