sängaktiviteter


Jag undrar ibland om jag inte är född idiot :P för jag får massa konstiga ryck. Exempelvis häromkvällen när jag och emelie skulle gå och lägga oss gick jag på högvarv och skulle göra massa knasiga saker i sängen. emelie skrattade så hon typ dog och var snabbt framme med kameran. Kan inte ha varit en vacker syn alltså.. hahaha...

Idag ska jag jobba till 4 sen blir det träning en timma.. Sen får jag träffa mina gullisar!! Vi ska laga mat hos mig och mysa och snacka skit. Idag när jag skulle välja vad jag skulle ha på mig så fick jag panik och satte på mig en kjol. Men efter lite hysteriskt nervsammanbrått så drog jag upp den till en klänning. det var inte så dumt faktiskt.. tur att jag har kort överkropp annars hade det ju inte funkat direkt ;P hade varit bra om man kunde göra byxor till tröjor och tvärtom.. haha nej nu fasiken snackar jag bara massa strunt. Nu måste jag lämna datorn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0