Skolan och ytterligare en utomlandsresa!

Ja då var skolan igång och första dagen avklarad. Var inte så farligt som jag väntat mig, det kommer nog bli ett bra år trots allt. Ledig varje onsdag resten av året. Blir förmodligen jobb då om jag nu hittar något. Men det ser inte helt mörkt ut. Vi var bara i skolan i ca 30 minuter sen blev det en sväng på stan och sedan espresso house med emelie och louuise. Sen har jag sökt lite jobb och sen blev det gymmet direkt när jag kom hem. Nu är jag trött som ett djur och ska hoppa in i duschen en snabbis. Ikväll kommer mamma och bror och ska äta middag hos mig. Hela helgen blir lugn och det är likabra eftersom jag jobbar både lördag och söndag. Nej slut på fantasi. puss!

juste
, andra utomlandsresan bokad nu också! 5 januari åker jag igen, fast till hurghada i egypten.
här ska vi bo .. mycket fint!



Kommentarer
Postat av: linnea

vi va i Hurghada 07. jättemysigt :) fastän alla snubbar där inte är så himla frestande, haha

2009-08-23 @ 20:35:05
URL: http://linneasteneskog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0