sommaren är underbar!

dagen har varit helt underbar i denna värme. sommaren är tillbaka, dock lite sent! Men man kan ju faktiskt njuta av sommaren samtidigt som skolan är igång. Men gud så jag tänker framåt, skolan börjar inte förens om två veckor. Både jag och emelie har bränt oss idag, men men sånt man får ta. Gullungen stina är i mariefred, vilken buse. men vi ska ses imorgon så ingen är gladare än mig. Imorgon blir det middag hos mig med lite tjejer och sen troligtvis värdshuset. Funderar på att laga lite mat, kom faktiskt från gymmet för ett tag sen. usch det är verkligen tungt att träna i denna värma. Ingen ork och ingen motivation. men ett måste helt enkelt! Nu ska jag jobba i tre dagar i sträck sen får vi se om jag lyckas klämma in någon ledig dag efter det. Men vill ni veta en sak !! Jag ska utomlands och inte med vem som helst, utan min bästa bästa stina.. Hon och jag ska fara iväg nu i septemer, blir troligtvis marmaris i turkiet. Så mamma ska hjälpa oss att boka så snabbt som möjligt. jag längtar gumman min♥
här kommer några bilder från idag, man har inte orken att springa omkring med en kamera när solen är framme.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0