Syskonmys!


Jag fick faktiskt rätt mycket gjort igår, dock ingen körkortsteori .. Jag + en bok + en soffa brukar inte gå så bra :S Men ska bannemej tvinga mig ner en kväll när jag har tråkigt. Nu ska jag strax cykla till jobbet :) och ikväll ska jag ha syskonmys med min bror som ska sova här. Vi ska äta middag och sen hyra film och mumsa godis. Så skriver nog inget mer idag.. Men ha en bra dag puss!!

sen får ni en bild från the voice från förra året, jag och saris! Det kanske inte blir någon the voice iår för jag funderar på att gå ut i eskilstuna på lördag istället eftersom det är åfesten och det lär ju vara grymt mycket folk :D

världens smile på mig och det var en härlig kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0