tjockis på jobbet?


kan ni förstå hur svårt det är att inte bli tjock på jobbet?!

som sagt har jag jobbat idag och gått upp tre kilo, haha nej så illa är det inte! Har slutat att äta helt på jobbet, inga sötsaker kommer i min mun iallafall.. men det svider när jag kollar på läckerheterna. Idag jobbade även savanna så jag smet iväg redan vid 3, riktigt skönt. Nu har jag gjort mig iordning och ska snart åka ner till alex. Vi ska vara några tjejer hos henne och laga plankstek och mysa. Sen blire nog en sväng förbi värdshuset, dock ingen alkohol för mig denna helg. Måste spara pengar och !! kroppen !! ...

Igår var ju mamma här, så vi lagade revbenspjäll och sallad. Sen åt vi glass och chips och kollade på två filmer. Den andra filmen somnade jag till, var verkligen jättetrött.. Vi såg den här nya filmen Shopoholic..Trodde den skulle vara mycket bättre än var den var. Jag hade höga förväntningar på den, men de sjönk rätt snabbt. nej nu ska jag kila ner på stan. pusspuss

min älskade stina är på sin älskade coldplay just nu!




Kommentarer
Postat av: Stina

Du är världens finaste <3

2009-08-24 @ 17:33:57
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0