14.37

Förmiddagen har gått till att springa fram och tillbaka till tvättstugan.. Men gud så skönt att ha allting upptvättat, tror jag har 3 uppsättningar lakan/påslakan/örngott nytvättat om en liten stund. Då ska jag bädda rent i sängen på en gång, jag älskar nybäddat! jag har även ätit en omelett med tonfisk, oliver, ägg och ost. Har setat fastklistrad framför ett förlossningsprogram. Jag har många år framför mig att plugga, men ja det är min dröm och tror inget yrke kommer passa mig bättre än det. Nu är jag nyduschad och känner mig som en människa igen,
ska springa ner till tvättstugan nu och hämta allting och sen kommer mamma. Vi ska handla och sen åker jag hem till de och äter middag och ser på idol.. JAG VILL INTE ENS SE! Hoppas calle vinner, fan inte erik!
Ska slinga christoffers hår också, mot 200 kr ;) Ska jag sitta och pilla i hand hår med den där nålen i ca 45 min så ska jag tjäna lite på det också. Puss&Gull!

Tänk att få hjälpa till att förlösa nya små liv till världen varje dag!
Måste nog vara sen största gåvan man kan ge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0