bakis som aldrig förr



Fyhelvetes dag.........
Jag älskar att spy som en räv och vara bakis som aldrig förr!! Jag ville seriöst ta livet av mig idag. Mamma hämtade mig 12 så åkte vi ner och handla för att vi skulle baka lussebullar. Jag hämtade mat på jobbet eftersom jag inte fick behålla ett skit i magen. Väl hemma igen blev det värre och mamma tog beslutet att hon skulle åka hem och baka själv och jag skulle sova. Jag somnade med leggins, mjukisbyxor, tröja och fliströja över det. Hade sån jävla fyllefrossa..Vaknad kl 5 av att telefonen ringde. Då mådde jag mycket bättre :) Det blev ingen tacos för jag kände att min mage var inte så sugen på mat. Så det blev sista Johan Falk filmen och A fick käka en pizza istället. Filmen var grymt bra och även min mammas lussebullar. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova igen så jag är pigg för skruttungarna imorgon.

Sov så gott. Puss!!

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag fick en smärre chock när jag såg lägenheten första gången. Men med lite målarfärg och sina egna möbler blev det stor skillnad. Sen börjar jag tycka att alla skönhetsfel är ganska charmiga ändå. Jag trivs väldigt bra här, och det är ju huvudsaken!

2009-12-07 @ 06:53:47
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0