Barn för hela dagen

Jag är trött, jättetrött!! Men det brukar alltid bli bättre runt 9-10 någongång. Är väl mörkret som drar ner mig antar jag. Hatar mornar, speciellt nu när jag är förkyld och har ont i halsen. Alltid som värst när man vaknar sen känner man sig helt frisk under eftermiddagen. Varför är det så?! (jag tar inga tabletter)

Ja vad jag ska göra idag vet ni ju redan från förra inlägget. Massor av barn, men det gör inget för jag älskar alla lika mycket som om de vore mina egna.

Nu ska jag kolla på vad i helsike jag ska sätta på mig som kan vara bekvämt hela dagen. Hörs kanske inte mer idag, vi får se när jag kommer hem och hur trött jag är. Puss Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0