Det kunde varit bättre .... och sämre!


oj!! kommer ni ihåg när jag klippte av mitt långa hår till detta?! Vad tänkte jag med :S

Har knappt någon feber kvar, tjjohooo.. Men vafan kommer huvudvärken ifrån? Jävla skumt alltså.. Hade jag mått bra idag hade min dag sett ut såhär:
-Dagis
-Träna
-Göra mig i ordning
-Käka middag hos mami & papi
-Hitta på något annat skoj senare


Men nu ser den utsåhär:
-Tvätten kl 11-15
-Duscha (var dett jävla bra tag sen, usch)
-Möta mamma på guldsmedsaffären och inhandla något för mitt presentkort
-Käka middag hos mami och papi
-sova

Såklart när jag mår såhär är det min jobbhelg, så både lördag & söndag ska jag jobba. Hoppas bara huvudvärken försvinner så är jag glad :) Får väl förbruka värktabletterna.

183 dagar kvar till studenten!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0