Dö eller leva, det är frågan?

Nu är jag hemma efter en helt underbar dag... jag bara stortrivs hur mycket som helst på detdär dagiset :) Har fått så himla mycket beröm idag också, vilket alltid är roligt att höra. Jag har nyss vaccinerat mig mot svinis också.. Känner mig lite smått konstig, men än så länge lever jag. Braaa vaa?!?! :D haha .. Får se om det blir värre sen.. Mamma kommer om en stund och ska sova här, vågar fan inte sova ensam om jag vaknar inatt och min kropp har blivit förlamad. Jag är en stor jävla mes när det gäller sjukdomar. Och världens hypokontriker också.. Har jag något litet så tror jag att jag har det värsta.

Lurade i pappa att ta sprutan också, så nu är han också vaccinerad. Han var räddare än vad jag var! haha ..

ALEXANDRA NYKVIST KOMMER HEM OCH JAG ÄR SÅ GLAD.. GLAD FÖR MIN EGEN SKULL OCH ALLA HENNES VÄNNER OCH FRAMFÖRALLT FÖR MARCUS SKULL EFTERSOM DET ÄR HANS KÄRLEK.

Mamma ska hyra twilight ikväll för hon har inte sett den och det blir då min åttonde gång jag ser filmen. Jag är nöörd men den är ju så bra! mumma på sån kärlek.

Kraaaaam / alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0