En ny dag och jag ska vaccineras!


Nämen äre inte lilla edward cullens som syns därborta på väggen ;) haha mamma tycker jag är som en liten 13 åring.. Men klart att jag måste somna med att kolla på den mannen.

Fast jag gick och la mig 22.00 igår är jag lika trött idag. Jävla körtelfebers skit! Men nu är jag iallafall nyduschad och har nyss ätit lite frukost. Ska göra mig iordning lite och sen kila iväg till alla söta barn. Jag längtar så mycket efter de. Vi ska busa hela dagen :) När jag slutar ska jag bara handla sen kommer pappa och hämtar mig, jag ska VACCINERAS :( Skulle inte förvåna mig om det var jag som plötsligt dog på stället av detdär äckliga vaccinet. Förstår inte varför jag göra det egentligen, eller jo det är enbart för att jag ska åka till egypten och kommer beblanda mig med massor av olika folk med smittor. Sen även för att jag ligger lite i riskgruppen för jag har ju körtelfeber och då är immunförsvaret som en bebis..Hade jag varit hemma hade jag gärna haft svinis och legat hemma i min säng. Jag undrar om jag kommer få bivärkningar eller om jag är en av de som inte får? Vad tror ni?!

Nu måste jag sätta fart.. Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0