Eskilstuna tripp

Mötet gick super, bättre än det brukar göra! Min svarta bh har jag ju då fortfarande inte fått med mig hem, tror ni inte min favorit bh finns men inte min storlek? så typiskt.. Men det fick följa med en beige hem istället.. Får väl ha den under spetslinnet och om inte det passar får jag väl gå utan bh ;) haha nejdå så kul blir inte!
När jag var inne på glitter en snabbis så står det 3 unga pojkar och då menar jag unga, kanske 95:or? Och ska köpa presenter till deras flickvänner, hur gulligt är inte det! Det är bra, det ska börjas i tid ;)

Nu är jag hemma och stelfrusen, har köpt 15 meter julpapper så nu ska det allt räcka. Ska börja slå in alla julklapparna nu så jag blir klar någongång. Kan nog slå in mig själv också om det skulle behövas.. haha!

Mamma och min bror kommer sen, vi ska mysa hos mig ikväll! Det blir film och godis. Ser mycket fram emot det♥


Kommentarer
Postat av: MADELEINE

haha gärna för mig :D tror inte jani skulle bli så glad:(

2009-12-22 @ 18:21:11
URL: http://maddeskoldin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

skit i jani!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-22 @ 20:45:31
URL: http://alexandradiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0