Fnitterfia

Fy satan vilken fnitterfia jag är idag alltså.. Helt sjukt! Det var grymt skönt att träna och sen träffade jag thomas som fick stå ut med mig i 1 1/2 timma.. Stackars liten alltså..Haha men lite måste de ju härdas eller vad säger ni?! Men retas man med mig får man fasiken tillbaka ;) Han var iallafall gullig och gjorde ett Kom igång-schema till mig. Så snart är jag i form igen hoppas jag. Nästa träningspass blir på söndag.

Nu sitter jag och äter min goda och nyttig mat (läs goda och nyttiga).. Det är fullkornsnudlar, kycklingbitar och wokgrönsaker i grönpesto och soltorkade tomater. Mamma hoppas du får dåligt samvete nu din latmask. haha gud vad elak jag är idag .. Men mamma du får ta och skärpa dig! (hon har ej tränat på länge och sitter just nu hemma hos sig och trycker i sig en pizza)..

Nu ska jag duscha av mig och sen kolla på paradise hotel avsnitten jag missat.. Ska sova tidigt också eftersom det troligtvis blir utgång imorgon :) då måste jag vara pigg!! PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0