Fredagsmys för hela slanten

My ska vi slåss om killarna ;) ?!?!?

Haft en mycket bra fredagskväll, och vet ni vad?! Jag mår bra igen :D Hoppas bara det håller i sig över natten så jag kan jobba ordentligt imorgon.. har handlat super vitaminer för min kropp nu eftersom mitt immunförsvar är bajs. Hoppas det sker en förändring efter detta. Sen har jag även ätit massor av god mat och kört bil. Känns rätt bra att köra nu, är både avslappnad och lugn.

Man kanske får säga grattis till erik som vann idol! Dock ville jag att calle skulle vinna, men man får ju inte alltid som man vill. Vinnarlåten var iallafall riktigt bra och den sitter som en smäck i huvudet på mig.

Nu ska jag sova. Godnatt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: my

Ja om det är de som krävs för att få dig att ge upp så får jag väl slå ner dig då haha nejdå vi kan ha dom varannan vecka , vi är ju vänner så man får ju dela på det "goda" haha . PUSS<3

2009-12-11 @ 23:52:35
URL: http://mykarlsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

slå på bara !!! nej men hahahaha gud så smart;)Ja men självklart ska vi dela på de goda.. Känns iallafall skönt att jag har taylor varje vecka ^^ mohaha!! PUSS<33 saknar dig!

2009-12-12 @ 09:35:51
URL: http://alexandradiana.blogg.se/
Postat av: My

hahaha ;)! Saknar dig med !! <3

2009-12-12 @ 21:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0