Fredagsmys


Min fredag har varit mycket bra. Först åkte jag hem till mami och papi och åt mat.. Men först fixa jag lite saker och sen tvätta jag håret. Ja det var ju 1 år sen och 2 månader sen jag tvätta håret där sist. Lite läskigt att tänka så faktiskt. Det blev vildsvinstek med pappas goda potatis och god sås. Sen åkte jag hem till marcus och alex och drack romglögg tillsammans med de och krille. Sen har jag, alex och marcus myst till filmen Alvin och gänget. Shit en av mina nya favoritfilmer, vilken underbar film. Så rolig och så söt! Fick även skjuts hem, gud så snällt! Det är -14 grader ute, kanske inte så lockande att gå ensam hem i.

Nu ska jag alldeles strax sova, blir paketinslagning och fika imorgon så måste vara pigg. Sen blire mina favorittjejer på kvällen. love!

nattinatti, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0