Glöggkväll

Nu är jag hemma, det blev ett långt besök på datoraffären för min mamma och datorer går inte riktigt ihop. Haha men hon är gullig hon.
- Men om jag byter dator måste jag väl byta min mailadress också? för de hör väl ihop?
haha jag älskar dig mamma lilla!♥

Sen stod svart bh på listan, men någon sådan hittade jag ju då inte, utan hem kom istället två tröjor :) Och även lite mer men det är mina julklappar. Så shyy jag vet inget! (a)
Sen innan vi skulle åka hem så blev jag sugen på kinamat så det åkte vi och köpte.
Och här sitter jag och har precis kluffsat i mig allting, ska spara resten till imorgon :) Men gud så smarrigt det va!



Nu ska jag kila över till sanna som har glöggkväll ikväll, gud så mysigt. Så kvällen spenderas alltså där med massor av rara. Ha en bra kväll ni med. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0