I never thought that security would scare me

det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig...


Nu är tvätten instoppad och frukosten i magen. Ingen feber idag, peppar peppar! Men halsen är värre, men bara att ta det som det är och se glad ut :) blir lite ipren under dagen tror jag.. Pratade nyss med mamma och hon handlar åt mig så jag slipper gå ner oduschad till stan. Känns lite onödigt att duscha bara för att gå ner på stan när jag ändå ska göra mig iordning för kvällen. Ska ha på mig min jättefina nya klänning, ni får se senare. Men hur jag ska ha håret är fortfarande en fråga. Utsläppt blire och lite lockar, så långt har jag iallafall kommit.
Nu måste jag gå och sätta in linserna för mina glasögon är helt kassa och lösa. Kanske dags att köpa nya? Har ju haft mina i snart 6 år.

Sen blir det fransk manikyr på naglarna, hatar att det tar hundra år för det att torka. Men fint blire sen :) Målade jämt förut, men eftersom de vita skavs bort hur lätt som helst blir det fult på engång. Så nu förtiden är det olika färger som gäller istället. Men mest svart, rosa, beige och svagt lila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0