Inga biverkningar så ta vaccinet medans ni har chansen!

Godmorgon! Vet ni vem som lever? jo jag =) utan biverkningar och allting!! Jag har lite ont i armen men sen är jag frisk som en nötkärna. Är det möjligt att jag som har ett immunförsvar som ett barn, åker på alla konstiga sjukdomar (ex.inflamation i bröstvårtorna?! haha shiiiit), känner smärtan tusen gånger mer än andra bara för att jag är så känslig, är det möjligt att jag ska slippa biverkningarna som de flesta av svenskafolket får av vaccinet? ja tydligen :D le och vara glad kanske ska räcka..

Ser fram emot ytterligare en dag med barnen..Vill aldrig sluta och jag trivs så bra på avdelning kullerbyttan. Men det är säkert mysigt med småttingarna på myran också. Men de går ju inte att kommunicera på samma sätt med de eftersom de är så små att de inte kan prat än. och barn är ju så himla roliga!!"shiiiit kolla fröken jag har femhundraåttiofemton teckningar!!!!" extra puss till kevin!

Men nu får jag sluta skriva,mamma ligger här och sover bredvid och tror inte hon uppskattar att vakna till massa knappljud. Ha en bra dag! Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Hahaha ofta ungen sa "shiiiiiit"? :P

2009-12-02 @ 14:13:45
URL: http://stinahallak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0