jag älskar de allihopa!

"Alledandra du är den bästa fröken här och jag älskar dig.. Varför är du alltid så varm och gosig? Jag vill alltid krama dig, faktiskt hela tiden!"
Jag blir alltid så charmad av de små trollen och jag älskar de allihopa. Vill aldrig lämna de alltså! Får höra så mycket roligt och gulligt varje dag. Även väldigt väldigt fula svordomar som jag inte ens visste fanns :S Men annars är de som änglar. Kommer seriöst sakna de över helgen. Nu har jag nästan lärt mig alla 40 namn på alla barnen. Haha många att hålla reda på.

Nu kom jag nyss hem, har hunnit med att sola också :) så himla kallt i denhär kylan. Ska försöka stoppa i mig något att äta, men är inte alls hungrig. Ska iväg och träna kl 6 och jag är så grymt taggad för att träna. Hoppas det funkar att springa med armen bara . Men det är så mycket bättre nu!

Ikväll kommer alex hem :D wiii<3
nu ska jag laga lite mat. Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0