Jag är i stort behov av bilder när vädret är så tråkigt!


Jag och robin, midsommar 08 :)


miss you so much my friend!



Eve och jag i vemdalen, mars 08


jag och sarah! :), sommaren 08


Hur f*n kunde jag se ut sådär i håret :P haha shiiiiiit! Men stina är så fin så! 2007!


hahaha miiiiiiiiiiinisar!


Klippte jag verkligen av detdär håret och tunnade ur det? idiot! Liseberg 07!


haha herregud.. 14 bast!


hahahaha söta rara du, den här bilden gjorde min kväll!


jadu .. festade jag ens som 14 åring? nej jag var nykter på festerna ;)


lalalala tralalaaaa vad söta ni är ;)


haha emelie vad du kan :D gud vill bara pussa på dig just nu!


fyfaaa-an, haha! 2005

nej nu orkar jag inte mera, nu ska jag och mamma äta lussebullar och titta på twilight! :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0